26 września 2020

Kiedy warto inwestować w beachflagi?

Flagi i beachflagi są reklamą, która doskonale sprawdza się zawsze tam, gdzie potrzebna jest ekspozycja czasowa i bardzo widoczna, wręcz zauważalna na pierwszy rzut oka. Jest to rodzaj flag firmowych z określoną treścią, które z łatwością można przenosić z miejsca na miejsce. Flagi plażowe mają zastosowanie zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz.

Najpopularniejszy produkt reklamowy

Flagi są jednym z najbardziej popularnych produktów reklamowych. Zainwestowanie w nie przynosi wiele korzyści. Przede wszystkim największą ich zaletą jest to, że są lekkie, mobilne i można zapisać na nich wiele treści reklamowych lub umieścić ciekawe, duże grafiki.
Flagi ustawiane są przed siedzibą firmy lub przy stoiskach reklamowych na targach lub w czasie promocji danych produktów. Są zauważalne i najczęściej umieszczane jest na nich logo i barwy danego przedsiębiorstwa. Dzięki takiej reklamie stoisko lub siedziba są widoczne i zauważalne.
Odmianą tradycyjnych flag są beachflagi, które idealnie sprawdzają się podczas imprez sportowych i organizowanych eventach outdoorowych.

Kiedy wybrać flagi, a kiedy beachflagi

Reklamowe flagi przydadzą się zawsze, można je ustawiać w siedzibie firmy, jej filiach, przy stanowiskach w galeriach handlowych. Natomiast beachflagi są bardziej kompaktowe i bardziej wytrzymałe na różnego rodzaju warunki atmosferyczne.
Z powodu faktu, że wykonane są z mocnego stelaża z aluminium i włókna szklanego a ich dzianina flagowa jest wytrzymała na wiatr, deszcz, promienie UV i niskie temperatury, doskonale nadają się do wystawienia ich na zewnątrz. Wszelkiego rodzaju nadruki na beachflagach są wytrzymałe, mocne i trwałe. Kolory nigdy nie blakną, a grafiki nigdy się nie rozmazują.
Poza tym jest to lekka forma reklamy, bardzo mobilna a co za tym idzie można ją łatwo przenosić z miejsca na miejsce. Dzięki tym zaletom inwestycja we flagi plażowe zawsze się opłaci wtedy kiedy potrzebna jest reklama outdoorowa. Tego typu flagi idealnie sprawdzają się w przypadku organizacji imprez sportowych, meczów, zabaw plenerowych, koncertów, stoisk reklamowych i promocji na zewnątrz. Odpowiednia treść reklamowa, zamieszczona na fladze plażowej może sprawić, że w ten rodzaj reklamy można zainwestować raz a korzystać z niej wiele razy.
Doskonale naprężony, na stelażu, materiał powoduje, że reklama jest odporna na podmuchy wiatru i stale bardzo dobrze widoczna.

Flagi plażowe o różnych rozmiarach

Tego typu flagi produkowane są w różnych rozmiarach. Najmniejsze z nich mają około 230 cm a największe sięgają nawet 470 cm. Są one bardzo ważnym elementem strategii stworzenia danego wizerunku.